Nacházíte se zde: Úvod > IT služby > Aktuality > Nový kontakt na HELPDESK uživatelů IT služeb na ZSF JU

Nový kontakt na HELPDESK uživatelů IT služeb na ZSF JU

Novinka (12.6.2014)

Nový kontakt na HELPDESK uživatelů IT služeb na ZSF JU

Nový kontakt na HELPDESK uživatelů IT služeb na ZSF JU

HELPDESK / HELPLINE

Od června letošního roku mohou všichni uživatelé IT služeb na ZSF JU pro hlášení závad, či neodkladné řešení problémů v oblasti IT, využít mimo stávajících kontaktů i nové mobilní telefonní číslo +420 725 787 934.

Pro řešení běžných problémů a potřeb týkajících se služeb a programů provozovaných ZSF JU (provoz IT a AVT, MOODLE, eDOKTORAND, WWW stránky, ...) použijte především e-mailový kontakt helpdesk@zsf.jcu.cz.

             :     

Standardní pracovní doba útvaru IT služeb:

běžný pracovní den (pondělí až pátek)

7:00 - 15:30 hod.

Hlášení poruch / HELPLINE / HELPDESK:

email:   helpdesk@zsf.jcu.cz

tel.:       +420 38 903 7777

mobil:   +420 725 787 934


Pro pomoc s celouniverzitními agendami (iFIS, STAG, OBD, ...) použijte následující kontakt: helpdesk@rt.jcu.cz.

Přiložené obrázky